اولین گزارش از خسارت زلزله امروز در تهران

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 18:26
مدیرعامل هلال احمر استان تهران اعلام کرد که زمین لرزه ۴.۱ ریشتری بومهن در استان تهران خسارتی در پی نداشت.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر بومهن تهران را لرزاند که در پی آن تیم های امدادونجات هلال‌احمر برای ارزیابی به نزدیک کانون زلزله اعزام شدند.

فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران در این خصوص گفت: براساس گزارش تیم‌های امدادونجات هلال‌احمر که به کانون زلزله اعزام شده بودند، این زمین‌لرزه هیچگونه خسارتی در پی نداشته است.

شروین تبریزی سخنگوی اورژانس استان تهران نیز اعلام کرد که این زلزله هیچ مصدومی نداشته است.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.