نماینده ژاپن برای ایران بازی کرد!

خبرورزشی جمعه 28 فروردین 1405 - 09:25
حذف السد از لیگ نخبگان آسیا، به نفع فوتبال ایران خواهد بود.

با حذف تلخ تراکتور از لیگ نخبگان آسیا، پرونده حضور نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی این فصل به‌طور کامل بسته شد تا براساس آخرین رده‌بندی سایت Footy Rankings، ایران همچنان جایگاه خود را در رتبه سوم منطقه غرب حفظ کند که یعنی فعلاً سهمیه فوتبال ما برای دو فصل دیگر ۲+۱ است، البته تثبیت این سهمیه به عملکرد رقبای قطر وابسته است.

فوتبال ایران در حال حاضر با ۷۱.۴۴۹ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و قطر با ۶۸.۲۲۸ امتیاز در تعقیب ایران است. السد دیروز در ضربات پنالتی مغلوب ویسل کوبه ژاپن حذف شد، اگر الاهلی هم از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ حذف شود، سهمیه ۲+۱ ایران به طور قطعی تثبیت خواهد شد.در واقع برای انجام این اتفاق مهم وافزایض تعداد نماینده های ایران در آسیا،نماینده ژاپن برای ایران بازی کرد و با حذف تیم پرستاره السد و سرمربی سرشناسش یعنی مانچینی،لطف بزرگی به فوتبال ایران کرد.

بیشتر بخوانید: چالش جدید استقلال در صورت حضور در لیگ نخبگان آسیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.