
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، قدیر جاویدی، در جمع مردم شهرری با اشاره به تهدید چندباره صنعت آب و برق توسط آمریکای جنایتکار، آن را نشانه ضعف و شکست دشمن در میدان نبرد دانست و گفت: فرزندان رشید ملت ایران در صنعت آب و برق، هم در دوران جنگ ۱۲ روزه و هم جنگ تحمیلی سوم، با شجاعت و شهامت و در دشوارترین شرایط، پای کار خدمت به هممیهنان خود ایستادند و با وجود آسیبهای وارده به تاسیسات زیربنایی کشور، اجازه ندادند که خدمترسانی حتی برای لحظهای متوقف شود.
وی با ادای احترام به روح پرفتوح شهدای والامقام صنعت آب و برق، یادآور شد: همراهی مردم سلحشور کشورمان با این صنعت زیرساختی و حمایت آنان در روزها و ماههای گذشته، سرمایهای گرانقدر برای کارکنان این صنعت است و به حفظ عزت و اقتدار ایران عزیز منجر خواهد شد.
معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در ادامه با تشکر از حضور پرشور مردم در تجمعات شبانه و حمایتهای آنان از صنعت برق، تصریح کرد: تشکیل زنجیره انسانی در اطراف نیروگاهها موجب عصبانیت شدید رئیسجمهور منحوس آمریکای جنایتکار شد و ماهیت ضدانسانی او را به جهانیان ثابت کرد.