جزئیات ملاقات فرمانده ارتش پاکستان با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا

تابناک جمعه 28 فروردین 1405 - 04:32
فیلد مارشال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، در دیدار با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گزارشی از اقدامات خود در چارچوب پایان دادن به جنگ و مذاکراتش در تهران ارائه کرد و بر ادامه این تلاش‌ها تأکید نمود. سرلشکر عبداللهی با قدردانی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از ایران در جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم، آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از اشتباه محاسباتی آنان درباره مردم و توان دفاعی نیروهای مسلح دانست. فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: «همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم، تجهیزات بومی ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه‌جانبه آماده‌اند.»
فیلد مارشال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، در دیدار با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گزارشی از اقدامات خود در چارچوب پایان دادن به جنگ و مذاکراتش در تهران ارائه کرد و بر ادامه این تلاش‌ها تأکید نمود. سرلشکر عبداللهی با قدردانی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از ایران در جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم، آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از اشتباه محاسباتی آنان درباره مردم و توان دفاعی نیروهای مسلح دانست. فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: «همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم، تجهیزات بومی ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه‌جانبه آماده‌اند.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.