صعود دراماتیک ویسل کوبه به نیمه‌نهایی لیگ نخبگان آسیا با شکست السد

مشرق نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 23:32
ویسل کوبه در ضربات پنالتی از سد السد عبور کرد و به نیمه نهایی لیگ نخبگان آسیا راه یافت.

به گزارش مشرق، در دیداری هیجان‌انگیز از مرحله یک چهارم نهایی لیگ نخبگان آسیا، تیم‌های السد قطر و ویسل کوبه ژاپن پس از تساوی پرگل و نفس‌گیر ۳-۳ در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی به مصاف هم رفتند. این بازی که یکی از پرگل‌ترین دیدارهای این دوره از رقابت‌ها بود، در نهایت با برتری ۵ بر ۴ ویسل کوبه در ضربات پنالتی به پایان رسید و نماینده ژاپن به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافت.

نیمه اول با گل‌های رافا موخیکا برای السد و یویا اوساکو برای ویسل کوبه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در نیمه دوم، هیجان بازی به اوج خود رسید. رافا موخیکا در دقیقه ۶۱ و روبرتو فرمینیو در دقیقه ۶۵، السد را با نتیجه ۳-۱ پیش انداختند. اما تیم ویسل کوبه تسلیم نشد و با گل‌های ایدگوچی در دقیقه ۷۴ و یوکی موتو در دقیقه ۹۰+۳، بازی را به تساوی ۳-۳ کشاند و کار را به وقت‌های اضافه کشاند.

پس از تساوی در وقت‌های اضافه، سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت، ویسل کوبه توانست با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شود و جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کند.

این شکست برای السد در حالی رقم خورد که با توجه به رقابت ایران و قطر بر سر سهمیه‌های آسیایی، این نتیجه به سود ایران محسوب می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.