وندی شرمن: ایرانی‌ها دست از غرور ملی‌ خود نمی‌کشند

تابناک پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:01
وندی شرمن قائم مقام وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: «ایرانی‌ها هشت سال جنگ ایران و عراق را تحمل کردند. همچنان پایدار ماندند. مقاومت فرهنگ آنهاست. ممکن است پای میز مذاکره بیایند، اما از چیزهایی که معتقدند بخشی از غرور ملی آنهاست دست نمی‌کشند. و این اعتقاد شامل حق غنی‌سازی و داشتن برنامه موشکی خواهد بود.» روایت شرمن را می‌بینید و می‌شنوید.
وندی شرمن قائم مقام وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: «ایرانی‌ها هشت سال جنگ ایران و عراق را تحمل کردند. همچنان پایدار ماندند. مقاومت فرهنگ آنهاست. ممکن است پای میز مذاکره بیایند، اما از چیزهایی که معتقدند بخشی از غرور ملی آنهاست دست نمی‌کشند. و این اعتقاد شامل حق غنی‌سازی و داشتن برنامه موشکی خواهد بود.» روایت شرمن را می‌بینید و می‌شنوید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.