کاهش ۱۸ درصدی مصرف برق در کشور/ افزایش مصرف در گیلان و مازندران

رکنا پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:16
۱۸ درصدی مصرف برق در کشور کاهش یافت. وزارت نیرو بر لزوم استمرار مدیریت مصرف برق تاکید داشت.
کاهش ۱۸ درصدی مصرف برق در کشور/ افزایش مصرف در گیلان و مازندران

به گزارش رکنا، معاون برق و انرژی وزارت نیرو از کاهش چشمگیر ۱۸ درصدی مصرف برق کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مصطفی رجبی مشهدی با اعلام اینکه « میزان تقاضای مصرف برق در روزهای اخیر به ۴۱ هزار و ۶۸۹ مگاوات رسیده است گفت: به غیر از استان‌های گیلان ومازندران که به‌ترتیب با ۵ درصد و ۱.۵ درصد رشد مصرف روبه‌رو بوده‌اند، در سایر استان‌ها کاهش مصرف ثبت شده است و بیشترین کاهش مصرف نیز مربوط به استان هرمزگانبا ۳۴ درصد افت مصرف است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.