گریه تماشایی آمریکایی‌ها برای افزایش قیمت بنزین

تابناک چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 20:06
یک آمریکایی با انتشار ویدیویی در اعتراض به گرانی بنزین گفت: «چرا بنزین گالنی 5 دلاره؟ و مثلاً چرا من باید پولش رو بدم؟ و چرا اجاره‌خونه این‌قدر بالاست؟ و چرا من باید با ماشینم رانندگی کنم تا بنزینی رو بزنم که باید داشته باشم تا برم سر کاری که باید داشته باشم تا بتونم اجاره‌خونه رو بدم؟» بسیاری از کاربران با اشاره به فشار 20 ساله تحریم‌ها بر مردم ایران، خواستار تداوم بستن تنگه هرمز برای تجربه مشابه غربی‌ها شدند.
یک آمریکایی با انتشار ویدیویی در اعتراض به گرانی بنزین گفت: «چرا بنزین گالنی 5 دلاره؟ و مثلاً چرا من باید پولش رو بدم؟ و چرا اجاره‌خونه این‌قدر بالاست؟ و چرا من باید با ماشینم رانندگی کنم تا بنزینی رو بزنم که باید داشته باشم تا برم سر کاری که باید داشته باشم تا بتونم اجاره‌خونه رو بدم؟» بسیاری از کاربران با اشاره به فشار 20 ساله تحریم‌ها بر مردم ایران، خواستار تداوم بستن تنگه هرمز برای تجربه مشابه غربی‌ها شدند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.