پیام پزشکیان به کارکنان حوزه نفت و انرژی

اقتصادنیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:53
اقتصادنیوز:رئیس‌جمهوری در پیامی با تقدیر از کارکنان و مسئولان حوزه نفت و انرژی‌ نوشت: آنان علی‌رغم تهدیدها با ایستادگی و مسئولیت‌پذیری نگذاشتند خدمت‌رسانی به مردم مختل شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«قدردان تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مسئولان حوزه نفت و انرژی‌ هستم؛ آنان که در روزهای این جنگ تحمیلی، از سکوهای نفتی تا جایگاه‌های سوخت، با ایستادگی و مسئولیت‌پذیری، علی‌رغم تهدیدها، نگذاشتند خدمت‌رسانی به مردم مختل شود. این پایداری شایسته بالاترین تقدیر است.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.