یک ایرانی، بهترین کشتی‌گیر آسیا شد

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 12:53
پس از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قرقیزستان، برترین‌های این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد والی زاده قهرمان وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد آسیا به عنوان بهترین کشتی گیر این مسابقات انتخاب شد. والی زاده در این رقابت‌ها در مجموع ۳۵ امتیاز کسب کرد و ۳ رقابت را با برد عالی به پایان رساند.

همچنین میانگین پیروزی این کشتی گیر در هر مسابقه یک دقیقه و ۵۱ ثانیه بوده است و این کشتی گیر پیش از وقت قانونی تمامی مسابقات را به سود خود پایان داده است.

والی زاده همچنین بهترین مهاجم و حمله کننده در این مسابقات بود و به طور میانگین بیش از ۱۱ امتیاز در هر مسابقه به دست آورد.

محمدمبین عظیمی دارنده مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد نیز بدون دادن حتی یک امتیاز و کسب ۲۶ امتیاز بهترین دفاع را در این مسابقات داشت.

کوانگ میون کیم از کره شمالی نیز که مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم را به دست آورد، جذاب ترین کشتی ها را گرفت و توانست در ۴ کشتی که ۲ پیروزی با برد فنی و یک پیروزی با ضربه فنی بود ۴۷ امتیاز کسب کند.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.