اظهارات تازه مقام روس درباره نیروگاه هسته‌ای بوشهر/ پس از تثبیت اوضاع، ساخت را ادامه دهیم

اقتصادنیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 10:54
اقتصادنیوز: سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان اعلام کرد: روسیه قصد دارد پس از تثبیت اوضاع، ساخت نیروگاه هسته‌ای بوشهر را ادامه دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان در گفتگو با خبرگزاری ریانووستی در خصوص وضعیت نیروگاه بوشهر گفت: روند تخلیه متخصصان نیروگاه هسته‌ای بوشهر به پایان رسیده است.

وی افزود: روسیه قصد دارد پس از تثبیت اوضاع، ساخت نیروگاه هسته‌ای بوشهر را ادامه دهد.

سرکنسول روسیه همچنین گفت: روسیه 632 نفر از جمله شماری از شهروندان بلاروس، تاجیکستان، قزاقستان و اوکراین را از ایران خارج کرده است.


 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.