بازگشت قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد ایران به میهن

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 01:07
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا شامگاه سه شنبه وارد تهران شد.

بازگشت قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد به میهن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان پس از ایستادن بر سکوی قهرمانی پیکار‌های آسیایی به میزبانی قرقیزستان شامگاه سه شنبه با استقبال مسئولان فدراسیون وارد ایستگاه راه آهن تهران شدند. 

تیم ملی کشتی آزاد با پرواز از قرقیزستان به شهر استانیول کشور ترکیه بازگشت و پس از آن از طریق زمینی به شهر وان ترکیه حرکت و در ادامه در یک سفر شبانه روزی با قطار از وان به سمت تهران عازم میهن عزیزمان ایران شد.

در پایان این پیکارها، تیم ایران با کسب هشت نشان خوش رنگ به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. 
میلاد والی زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن ۸۶ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.
امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسید و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۶۱ کیلوگرم، سینا خلیلی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم، صاحب مدال برنز شدند.
 
در رده بندی تیمی هم ایران با ۱۷۸ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های هند با ۱۶۲ و ژاپن با ۱۲۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.