مذاکره وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 09:17
در نشست وزیر راه و شهرسازی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، راهکار‌های توسعه همکاری‌های دو وزارتخانه با محوریت استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناورانه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، در نشست، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی و حسین سیمایی،با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مشارکت پژوهشی دانشگاه‌ها در بازسازی آسیب‌های ناشی از جنگ و بهره‌گیری از ظرفیت پارک‌های علم و فناوری برای ارائه خدمات فناورانه در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی مطرح شد.

همچنین در این دیدار، گزارشی از روند پیشرفت ساخت مسکن ویژه دانشگاهیان ارائه شد و طرفین بر ضرورت تسریع در اجرای این طرح‌ها تأکید کردند. 

در همین راستا، پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک میان دو وزارتخانه با هدف پیگیری مستمر و تسریع در تحقق اهداف حوزه مسکن دانشگاهیان مطرح شد.

در این دیدار دو طرف با اشاره به اهمیت هم‌افزایی میان بخش‌های علمی و اجرایی کشور، بر تداوم تعاملات و استفاده نظام‌مند از ظرفیت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مسائل حوزه راه و شهرسازی تأکید کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.