مشوق‌های سازمان ملی زمین و مسکن در بافت فرسوده

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 17:52
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن یکی از برنامه‌های اجرایی این سازمان در سال جاری را اجرای طرح کلید به کلید با هدف احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری اعلام کرد و گفت: مشوق‌های سازمان ملی زمین و مسکن مشمول اجرای طرح کلید به کلید در بافت فرسوده می‌شود.

مشوق‌های سازمان ملی زمین و مسکن در بافت فرسوده

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، تقی رضایی عضو هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از ارایه مشوق‌های سازمان در اجرای طرح کلید به کلید در بافت‌های فرسوده شهری خبر داد.

عضو هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از برنامه‌های اجرایی سازمان در سال جاری، اجرای طرح کلید به کلید است که با هدف احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری مصوب،و ابلاغ شده است.

رضایی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در راستای ساماندهی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، به منظور تشویق مالکان بافت‌های فرسوده با در نظر گرفتن تخفیف و مشوق‌های پیش‌بینی شده امکان تهاتر و معاوضه املاک با اراضی دولتی را تحت عنوان طرح کلید به کلید در نظر گرفته است.

به گفته وی، اجرای طرح کلید به کلید تکلیف قانونی تمامی استان‌هاست و استان‌ها در اجرای این طرح پایش و رصد می‌شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.