نگرانی کادر فنی پرسپولیس از شرایط بدنی بازیکنان پس از تعطیلی لیگ

خبرورزشی یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:43
تعطیلی طولانی لیگ برتر شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس را تحت‌تأثیر قرار داده و نگرانی‌هایی برای آغاز دوباره رقابت‌ها ایجاد کرده است.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از روز گذشته آغاز شد که بازیکنان این تیم زیر نظر کریم باقری پس از نزدیک به ۴۲ روز به اجرای تمرینات هوازی و سرعتی پرداختند.

سرخپوشان پایتخت در حالی زیر نظر دستیار ایرانی اوسمار ویرا تمرین کردند که شرایط جسمانی عده قابل توجهی از آنها به هیچ وجه باب میل کادر فنی نبوده است و باقری از وضعیت تعدادی از نفرات اصلا رضایت ندارد.

چاقی مفرط و ناآمادگی عضلات در اولین جلسه تمرینی نشان می‌دهد سرخ ها کار اساسی برای بازگشت به روزهای خوب خود در شروع دوباره احتمالی لیگ برتر فصل جاری دارند.

حال باید دید آیا آنها می‌توانند در صورت اجرایی شدن برنامه سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌ها از هفته نخست اردیبهشت ماه به طور کامل آماده شوند یا سرخ‌ها در شرایطی نامطلوب باید به رقابت با تیم‌های داخلی بپردازند.

شایان ذکر است بازیکنان خارجی این تیم همچنین اوسمار ویرا سرمربی و دستیاران خارجی هنوز در تمرینات حضور ندارند و از وضعیت بازیکنان خارجی اطلاعی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: مشکلات استقلال و پرسپولیس به ما مربوط نیست، باید بازی کنند!  

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.