سوزاندن نتانیاهو با ۱۴ کیلوگرم باروت! + ویدئو | ماجرا چه بود؟

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:23
در اسپانیا و تشدید تنش میان تل‌آویو و مادرید، آدمک نتانیاهو به آتش کشیده شد.

به گزارش همشهری آنلاین، تنش دیپلماتیک میان اسپانیا و رژیم صهیونیستی پس از آتش‌زدن آدمک نخست‌وزیر اسرائیل در یک مراسم محلی در جنوب اسپانیا شدت گرفت.

به گزارش «معاریو»، تنش میان اسپانیا و رژیم صهیونیستی پس از آن شدت گرفت که وزارت امور خارجه اسرائیل روز شنبه اعلام کرد عالی‌رتبه‌ترین دیپلمات اسپانیایی در تل‌آویو را در پی آتش‌زدن یک آدمک شبیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در یکی از شهرهای اسپانیا احضار و توبیخ کرده است.

این آدمک که ۷متر ارتفاع داشته، چند روز پیش در مراسمی محلی در شهر ال بورگو، نزدیک مالاگا، با حدود ۱۴ کیلوگرم باروت منفجر و سوزانده شده بود.

وزارت خارجه اسرائیل با انتشار یک ویدئو از این مراسم، آن را «نمونه‌ای از نفرت یهودستیزانه» دانست و مدعی شد این رفتار «نتیجه مستقیم تحریکات سیستماتیک دولت پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا» است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.