خبرنگار صداوسیما درباره اینکه چرا مذاکرات بدون توافق به اتمام رسید، گفت: زیاده خواهی آمریکا مانع چارچوب مشترک و توافق شد.
به گزارش همشهری آنلاین، طبق گفته این خبرنگار، طرف ایرانی در این گفتگوها اصولش از ابتدا مشخص بود و با نهایت حسن نیت همانطور که رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست تیم هیئت ایرانی را بر عهده داشتند، اشاره کردند با حسن نیت کامل اما با آن بی اعتمادی که در سابقه آمریکاییها بود، در این گفتگوها حاضر شدند، اما فضای زیادهخواهی در این گفتگوها مانع از این شد که بتوانند به توافقی برسند یا به نتیجه یا پیشرفتی برسند.
اولین مصاحبه ونس بعد از ترک مذاکرات + ویدئو | خواهیم دید که ایرانیها آن را میپذیرند یا نه
جی دی ونس و هیئت ایرانی در حال ترک اسلام آباد | ویدئو
منبع خبر "
همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.