اقتصادنیوز: منابع پاکستانی با اشاره به مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام آباد گفتند: هیئت آمریکایی بسیار آرام بود و از هیچ حرف و حرکتی که باعث عصبانیت طرف ایرانی شود استفاده نکرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، منابع پاکستانی به خبرنگار المیادین گفتند: معاون رئیس جمهور آمریکا نگفته که به مذاکرات باز نمیگردد و ممکن است برنامهای از سوی پاکستان برای بازگشت جدید وجود داشته باشد.
بر اساس گزارش المیادین، این منابع افزودند: پیش بینی میشود ظرف یک هفته یا ۱۰ روز در دوره آتش بس، بازگشت جدیدی با سطح متفاوتی از نمایندگی از هیئت آمریکایی صورت گیرد.
آنها افزودند: هیئت آمریکایی بسیار آرام بود و از هیچ حرف و حرکتی که باعث عصبانیت طرف ایرانی شود استفاده نکرد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.