خط و نشان باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان غایب در تمرینات

همشهری آنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 12:30
باشگاه پرسپولیس تصمیم به جریمه سنگین بازیکنانی دارد که خود را بدون توضیح و توجیه پزشکی از تمرینات مبرا می دانند!

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس دور جدید تمرینات خود را از امروز شنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۴ در حالی برگزار می کند که علاوه بر اعضای خارجی این تیم چند بازیکن نیز به خارج از کشور رفته اند.

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی و قانونی به تمام اعضای تیم اعلام کرده است هیچگونه توجیه و توضیحی را برای غیبت غیرموجه پذیرا نیست و جریمه های بسیار سنگینی را در ازای غیبت غیرموجه آنها در نظر خواهد گرفت.

بازیکنانی که به سفر رفته اند در صورت غیبت در ۲ جلسه ابتدایی تمرینات، با کسر سنگین قراردادهای خود روبرو خواهند شد و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می گیرند.

حال باید دید بازیکنان ایرانی که به خارج از کشور رفته اند چگونه خود را به مرزهای زمینی کشور می رسانند تا به تهران بیایند و در دور جدید تمرینات پرسپولیس شرکت کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.