زیدآبادی: هیئت ایرانی در اسلام‌آباد اگر می‌خواهد به جنگ پایان دهد نباید از کوره در برود / تمام تمرکز هیئت باید بر دو چیز باشد

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 11:59
تحلیلگر مسائل خاورمیانه درباره مذاکرات ایران و آمریکا گفت:هیئت ایرانی در اسلام‌آباد اگر می‌خواهد به جنگ پایان دهد، نباید برخی تجربه‌های هیئت‌های قبلی را بخصوص عصبانی شدن و از کوره در رفتن را تکرار کند.

به گزارش خبرآنلاین، احمد زیدآبادی تحلیلگر مسائل منطقه در کانال تلگرامی خود با عنوان «هیئت ایرانی در اسلام‌آباد و چند نکتهٔ مهم» نوشت: 

هیئت ایرانی در اسلام‌آباد اگر می‌خواهد به جنگ پایان دهد، نباید برخی تجربه‌های هیئت‌های قبلی را بخصوص عصبانی شدن و از کوره در رفتن را تکرار کند.
برای این منظور، اعضای هیئت لازم است توئیت‌های بیمارگونه و پی در پی ترامپ را یا اصلاً نخوانند و یا اگر هم خواندند نادیده بگیرند! هر توئیت ترامپ صبورترین افراد روی کرهٔ زمین را هم عصبی می‌کند چه رسد به برخی مسئولان ایرانی که گاه در شرایط عادی هم خشمگین می‌شوند و صدای‌شان را بالا می‌برند! 
تمام تمرکز هیئت باید بر دو چیز باشد. نخست لغو کامل و قطعی و دائمی تحریم‌ها و دوم، تضمین امنیت کشور. در سایهٔ این دو ایران می‌تواند شرایط گذشته را پشت سر گذاشته و راه توسعه و شکوفایی را در پیش گیرد. 
اصرار بر گرفتن امتیازهای صوری و پرستیژی و تاکتیکی به قصد رو کم کنی از طرف مقابل و یا جلب نظر برخی محافل تندرو داخلی به بهای از دست رفتن فرصت‌ها و به خطر افتادن منافع بلندمدت و استراتژیک، دقیقاً همان چیزی است که هیئت باید از تکرار آنها بپرهیزد تا به امید خدا راهی برای تأمین امنیت و ثبات و بازسازی و توسعه و شکوفایی ایران گشوده شود. 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.