محمد علی ثابت قدم: مرداد ماه بازسازی استادیوم آزادی تمام می‌شود

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 10:27
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اواخر مردادماه بازسازی ورزشگاه آزادی را به اتمام می‌رسانیم.

 محمد علی ثابت قدم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز (شنبه ۲۲ فروردین ماه) در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و در خصوص آخرین وضعیت تخریب و مراحل بازسازی ورزشگاه بزرگ آزادی، سالن ۱۲ هزار نفری، مراحل بازسازی استادیوم فوتبال و شرایط سایر ورزشگاه‌های استان تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

وی گفت: جای گذاری صندلی‌های استادیوم آزادی طبق برنامه قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام برسد، اما با آغاز جنگ تحمیلی آمریکایی-صهیونی علیه ایران متوقف شد. با اعلام آتش بس موقت، ادامه عملیات مرمت سکو‌ها و جای گذاری صندلی‌ها از امروز از سر گرفته شده است.

ثابت قدم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی یادآور شد: اگر دوباره جنگ نشود، مرداد ماه آزادی به بهره برداری می‌رسد. در اولین روز جنگ رمضان (۹اسفند) عملیات بازسازی سکو‌ها متوقف شد و مجددا کار از سر گرفته شده و بازبینی مجدد زمانی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: اگر شرایطی جنگی دوباره شروع نشود، سعی می‌کنیم با وجود ۴۰ روز جنگی که پشت سرگذاشتیم، در همان زمان قبلی که اعلام کرده بودیم، ورزشگاه را آماده کنیم.

ثابت‌قدم بیان داشت: تعویض چمن هم ظرف دو سه روز آینده آغاز می‌شود و اگر مشکلی پیش نیاید آخر مرداد ماه امسال استادیوم آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی یادآور شد: هزینه عمده تخریب و بازسازی به ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و مجموعه بعثت مربوط است.



 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.