اولین تمرین استقلالی‌ها در سال ۱۴۰۵ برگزار شد

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 20:35
تیم فوتبال استقلال نخستین تمرین خور در سال جدید را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال در کمپ مرحوم حجازی زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده سرمربی این تیم برگزار شد.

عباس ترابیان رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال در این تمرین حضور داشت و در ابتدای تمرین خطاب به بازیکنان و کادرفنی گفت: از اینکه دوباره کنار هم هستیم، خوشحالیم. امیدوارم با تلاش شما بازیکنان و هدایت کادرفنی محترم، بتوانیم در مسیر موفقیت گام برداریم و با قدرت عمل کنیم تا دل هواداران شاد شود.

در ادامه بازیکنان استقلال به تمرینات کششی و هوازی مشغول شدند و کادرفنی استقلال به بررسی وضعیت آمادگی بازیکنان پرداخت.

تمرین فردا (شنبه) تیم استقلال با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.