خشم امارات از محدودیت تردد در تنگه هرمز/ آزادی دریانوردی حقی برای همه است، نه امتیازی که ایران بتواند اعطا کند یا از آن جلوگیری نماید

اقتصادنیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 11:12
اقتصادنیوز: سانه روسی تاس نوشته بود: منبع بلند پایه ایرانی می‌گوید ایران طبق توافق آتش بس روزانه به بیش از ۱۵ کشتی اجازه عبور از تنگه هرمز را نخواهد داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، امارات با اشاره به تنگه هرمز اعلام کرد: آزادی دریانوردی حقی برای همه تحت قوانین بین‌المللی است، نه امتیازی که ایران بتواند اعطا کند یا از آن جلوگیری نماید.

ساعاتی پیش رسانه روسی تاس نوشته بود: منبع بلند پایه ایرانی می‌گوید ایران طبق توافق آتش بس روزانه به بیش از ۱۵ کشتی اجازه عبور از تنگه هرمز را نخواهد داد.

این مقام افزود: خواسته‌های ایران شامل رفع توقیف دارایی‌های ایران توسط آمریکایی‌ها ظرف دو هفته است. ایران بر لزوم حمایت از پایان جنگ با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل اصرار دارد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.