خشم اسرائیل از اظهارات وزیر دفاع پاکستان

اقتصادنیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 08:23
اقتصادنیوز: اظهارات تند وزیر دفاع پاکستان خشم وزیر خارجه اسرائیل را برانگیخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان، در اظهاراتی اسرائیل را «شر» و «نفرینی برای بشریت» توصیف کرده بود. گدعون ساعر وزیر خارجه اسرائیل این اظهارات را یهودستیزانه دانست و گفت که چنین سخنانی از سوی دولتی مطرح می‌شود که ادعای «میانجی‌گری صلح» دارد.

وزیر دفاع پاکستان پیش‌ از این گفته بود: «اسرائیل شر است و نفرینی برای بشریت». او تأکید کرد که در حالی‌که مذاکرات صلح در اسلام‌آباد جریان دارد، رژیم اسرائیل در لبنان مرتکب جنایات سنگین شده و اقداماتی انجام می‌دهد که وی آن را «نسل‌کشی» علیه مردم بی‌دفاع لبنان خواند.

وزیر دفاع پاکستان تأکید کرد که رفتار اسرائیل نشان‌دهنده بی‌توجهی کامل این رژیم به ارزش‌های انسانی و اصول حقوق بین‌الملل است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.