شهید سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفتوگو با برنامه «ایرانم» گفت: دولتها بایستی خدمتگزار مردم باشند. یعنی ببینند چه کاری میتوانند بکنند که مردم راحتتر بتوانند کارهای خودشان را انجام دهند. دولتها باید تصدیگری کمتری بکنند. یکی از محورهایی که همیشه مورد تأکید بوده و متأسفانه عمل نشده همین است. اصل ۴۴ که شخص رهبری هم بارها و بارها تأکید داشتهاند که باید اجرا شود، به درستی اجرا نشد. یکی از اشکالات اقتصاد کشور ما این است که دارای شرکتهای بزرگ نیستیم. شرکت وقتی بزرگ باشد، خیلی از مسائل بینالمللی خودش را حل میکند. ما از اول انقلاب اشتباه کردیم و شرکتهای بزرگ خودمان را مصادره کردیم و اجازه ندادیم به قوه خودشان باقی بمانند و بتوانند رشد بیشتری کنند. در طول این مدت هم حمایت نکردیم که شرکتهای بزرگی تأسیس شوند./ایرنا
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.