این شهرها در شرایط حساس قرار دارند/ آخرین وضعیت آب پشت سدهای تهران و البرز

اقتصادنیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 03:01
اقتصادنیوز: حجم آب سدهای استان تهران و البرز هنوز به وضع نرمال نرسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب با اشاره به وضع تهران گفت: بارندگی‌های اخیر در پایتخت نتوانسته عقب‌ماندگی منابع آبی را جبران کند، به‌طوری که پیش‌تر بخشی از تأمین آب از حجم مرده سدها انجام شده است.

سخنگوی صنعت آب در مصاحبه با سیما بیان کرد: برای جبران این شرایط، نیاز به یک دوره ترسالی قابل توجه وجود دارد و یک بهار نرمال به‌تنهایی نمی‌تواند کمبودها را جبران کند.

وی تاکید کرد: شهرهایی مانند تهران، مشهد، اراک، ساوه و سایر مناطق واقع در پایین‌دست رشته‌کوه البرز همچنان در شرایط حساس آبی قرار دارند و مدیریت مصرف آب در این مناطق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.