به گزارش اقتصادنیوز، پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیمالشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم منتشر شد.
مهمترین بخش از پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
*حضور مردم در میدان همانند ۴۰ روز گذشته استمرار داشته باشد.
* این حضور یک رکن مهم از منزلتی است که اینک ایران مقتدر در آن استقرار یافته است.
*نباید با اعلام بنا بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست.
* اگر بر فرض، ضرورتا نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظام رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین تر از قبل به نظر می رسد.
* به همسایگان جنوبی ایران میگوییم که شما درحال دیدن یک معجزه هستید
*پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعدههای دروغین شیاطین بدگمان باشید.
*ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچوجه از حقوق حقّه خود دست نمیکشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را بهطور یکپارچه در نظر داریم.
* اسفند ۱۴۰۴ سرآغاز فصل نوین قدرتگیری و برآمدن نام ایران اسلامی شد.
*مسلما فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات موثر است
*این را همه باید بدانند باذن الله تعالى ما حتماً متجاوزین تبهکاری که کشور ما را مورد حمله قرار دادند را رها نمی کنیم.
*حتماً غرامت تک تک صدمات وارد شده و خون بهای شهیدان و دیه جانبازان این جنگ را طلب خواهیم کرد
* حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود.
* خطاب به همسایگان جنوبی: ما هنوز منتظر واکنش مناسبی از سوی شما هستیم تا برادری و خیرخواهی خود را به شما نشان دهیم؛ این صورت نمیگیرد مگر با اعراض شما از مستکبران که هیچ فرصتی را برای تحقیر شما و استثمارتان از دست نمی دهند.
این خبر درحال تکمیل است...