نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد

مشرق نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:43
سازمان اداری و استخدامی نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام کرد.

به گزارش مشرق، به‌منظور پاسخ به پرسش‌ها و رفع ابهامات دستگاه های اجرایی، سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای پایداری ارائه خدمات و پرهیز از هر گونه اخلال در خدمات رسانی به مردم شریف ایران، اعلام کرد : با توجه به شرایط کنونی کشور، همچنان بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ این سازمان ملاک عمل دستگاه‌های اجرایی است.

️بر این اساس، استانداران نیز در چارچوب همین بخشنامه اختیار دارند درخصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و تعداد کارکنانی که الزاما باید بصورت حضوری ارائه خدمت نمایند، متناسب با شرایط استان، تصمیم‌گیری کنند.بنابراین، مصوبات و تصمیمات استانداری‌ها در سراسر کشور ملاک عمل خواهد بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.