ملی‌پوشان بسکتبال سه‌نفره: ما سرباز وطن هستیم

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 14:03
ملی‌پوشان بسکتبال سه‌نفره ایران اعزامی به بازی‌های ساحلی سانیا، با حضور در موکب فدراسیون بسکتبال حملات صهیونی-آمریکایی را محکوم کردند.
ملی‌پوشان بسکتبال سه‌نفره: ما سرباز وطن هستیم
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موکب فدراسیون بسکتبال به مناسبت اربعین امام شهید در چهارراه ولیعصر (عج) تهران برای چهار روز برپا شده است. در روز سوم این موکب، ملی‌پوشان اعزامی تیم بسکتبال سه‌نفره ایران به بازی‌های ساحلی سانیا چین، با حضور خود جلو‌ه ای از غیرت و میهن دوستی را به نمایش گذاشتند.
 
محمد غفاری، محمدمهدی رحیمی و نصرت یازرلو، سه بازیکنی که قرار است در رقابت‌های ساحلی آسیا ۲۰۲۶ به میدان بروند، با حضور در این موکب ضمن حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت در «جنگ رمضان»، حملات وحشیانه و جنایتکارانه دشمن صهیونی-آمریکایی را به شدت محکوم کردند.
 
مهدی رحیمی گفت: ما با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در چین حاضر خواهیم شد و خود را سرباز وطن می‌دانیم. هدف ما افتخارآفرینی و شادی دل مردم مقاوم ایران است.
 
محمد غفاری با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا، اظهار داشت: حمله وحشیانه به مدرسه میناب و دیگر جنایات جنگی، هرگز از یاد ایرانیان فراموش نخواهد شد. ما به نمایندگی از ورزش ایران، با جنگندگی در زمین مسابقه پاسخی محکم به این ظلم‌ها خواهیم داد.
 
نصرت یازرلو گفت: این حملات نه تنها خللی در اراده ما ایجاد نکرده، بلکه انگیزه ما را برای برافراشتن پرچم ایران عزیزمان چند برابر کرده است. مردم ما در سخت‌ترین روز‌ها هم پای کشورشان ایستاده‌اند.
 
پیتر گریگوریان دیگر بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها در روز دوم موکب حضور پیدا کرده بود.
 
تیم ملی بسکتبال سه‌نفره ایران برای حضور در بازی‌های ساحلی سانیا ۲۰۲۶ صبح امروز راهی چین شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.