سخنگوی ارتش: دشمن وادار به پذیرفتن آتش‌بس با شروط ایران شد/ حداقل یک نمونه از هر جنگنده دشمن را ساقط کردیم

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:08
اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش گفت: برقراری آتش‌بس موقت با توجه به ضربات وارده به دشمن، پیروزی برای ملت ایران است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که برقراری آتش‌بس موقت با توجه به ضربات وارده به دشمن، پیروزی برای ملت ایران است.

وی تاکید کرد که در این جنگ چهل روزه، دشمن به هیچ یک از اهداف خود از جمله براندازی نظام و تجزیه ایران نرسیده است.

اکرمی‌نیا همچنین به موفقیت‌های ارتش در ساقط کردن حداقل یک نمونه از هر جنگنده دشمن اشاره کرد و افزود: جنگ چهل روزه آثار و برکات زیادی برای ملت ایران داشت و نقاط ضعف دشمن برای ما آشکار شد.

وی در ادامه به معرفی پهپاد آرش۲ پرداخت و گفت که این پهپاد دارای برد دو هزار کیلومتر است و به صورت نقطه‌زن عمل می‌کند. او همچنین اعلام کرد که با ورود به موقع نیروهای مسلح، عملیات دشمن در جنوب اصفهان شکست خورد.

سخنگوی ارتش در خصوص شرایط آتش‌بس نیز بیان کرد: در شرایط آتش‌بس هیچ اعتمادی به دشمن نداریم.

وی تاکید کرد که آمریکایی‌ها به ویژه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در صورت لزوم، امنیت ملت را حفظ کند.

اکرمی‌نیا خاطرنشان کرد که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، ارتش برای جنگ آماده است و جنگ را به گونه‌ای مدیریت خواهند کرد که بتوانند به وظایف خود ادامه دهند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.