نیویورک‌تایمز: هیچ نفتکشی از زمان آتش‌بس از تنگه هرمز رد نشده/ فقط 4 کشتی فله بر عبور کرده است

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 07:07
اقتصادنیوز: روزنامه «نیویورک تایمز» با استناد به داده‌های کشتیرانی گزارش داد: «از زمان آتش‌بس، هیچ نفتکش یا شناور حامل گاز از تنگه هرمز عبور نکرده است».

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نورنیوز، یک روزنامه آمریکایی بامداد پنجشنبه بر اساس داده‌های کشتیرانی گزارش داد که از زمان آتش‌بس بین آمریکا و ایران، فقط 4 کشتی فله‌بر از تنگه هرمز عبور کردند.

بر خلاف ادعای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر بازشدن تنگه هرمز در جریان آتش‌بس ۲ هفته‌ای با جمهوری اسلامی ایران، گزارش‌ها عکس این موضوع را نشان می‌دهد.

روزنامه «نیویورک تایمز» بامداد پنجشنبه با استناد به داده‌های کشتیرانی گزارش داد: «از زمان آتش‌بس، هیچ نفتکش یا شناور حامل گاز از تنگه هرمز عبور نکرده است».

در این گزارش تصریح شده است: «فقط چهار کشتی فله‌بر از زمان آتش‌بس موفق به عبور از تنگه هرمز شده‌اند».

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.