تاکید واعظی بر ضرورت هوشیاری در برابر کارشکنی‌های اسرائیل در آتش‌بس

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 04:03
اقتصادنیوز: قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه ضمن اشاره به آتش‌بس موقت و گشایش مسیر مذاکرات، این تحول را دستاوردی مهم ارزیابی کرد و نسبت به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای اخلال در روند گفت‌وگوها هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمود واعظی، قائم‌مقام حزب اعتدال و توسعه، در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، آتش‌بس موقت و ایجاد فرصت برای پیشبرد مذاکرات بر پایه اصول دهگانه جمهوری اسلامی ایران را «دستاوردی مهم» توصیف کرد.

قائم مقام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به سوابق رفتاری رژیم صهیونیستی افزود: تجربه نشان داده است که این رژیم برای مسدود کردن مسیر گفت‌وگو از تمامی ابزارهای مخرب خود استفاده می‌کند.

واعظی در ادامه بر لزوم هوشیاری مسئولان کشور، دولت‌ها و به‌ویژه میانجیگران تاکید کرد و مقابله با اقدامات کارشکنانه این رژیم را ضرورتی اساسی در شرایط کنونی دانسته است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.