نتانیاهو: اورانیوم غنی‌شده یا از طریق توافق از ایران خارج خواهد شد یا با از سرگیری درگیری‌ها

تابناک پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 03:46
بنیامین نتانیاهو درباره آتش بس گفت: «این پایان عملیات نیست، مذاکرات یک مرحله در مسیر دستیابی به اهداف ما است!» نخست وزیر رژیم اسرائیل همچنین ادعا کرد: «اورانیوم غنی‌شده یا از طریق توافق از ایران خارج خواهد شد یا با از سرگیری درگیری‌ها. ما در این موضوع با آمریکا هم‌نظر هستیم.»
بنیامین نتانیاهو درباره آتش بس گفت: «این پایان عملیات نیست، مذاکرات یک مرحله در مسیر دستیابی به اهداف ما است!» نخست وزیر رژیم اسرائیل همچنین ادعا کرد: «اورانیوم غنی‌شده یا از طریق توافق از ایران خارج خواهد شد یا با از سرگیری درگیری‌ها. ما در این موضوع با آمریکا هم‌نظر هستیم.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.