رایزنی تلفنی وزرای خارجه قطر و عربستان درباره آتش‌بس ایران و آمریکا

اقتصادنیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 23:43
اقتصادنیوز: نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و وزیر خارجه عربستان روز چهارشنبه تلفنی گفت‌وگو کردند و آخرین تحولات منطقه با توجه به اعلام آتش‌بس میان آمریکا و ایران را بررسی کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان روز چهارشنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه قطر، در این تماس تلفنی آخرین تحولات منطقه با توجه به اعلام آتش‌بس میان آمریکا و ایران و شماری از مسائل دارای اهمیت مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در این تماس تلفنی بار دیگر استقبال قطر از اعلام آتش‌بس را اعلام و بر ضرورت تقویت فوری آن برای جلوگیری از گسترش دامنه تنش در منطقه تاکید کرد.

نخست وزیر و وزیر خارجه قطر بار دیگر اهمیت تضمین امنیت گذرگاه‌های دریایی، آزادی دریانوردی و تجارت بین‌المللی بر اساس اصول قوانین بین‌المللی که به حفاظت از ثبات منطقه و زنجیره‌های تامین انرژی کمک می‌کند، تاکید کرد.

 

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.