سازمان بورس: افشای مناسب شرکت‌ها از الزامات اساسی بازگشایی بازار است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 22:35
مدیران سازمان، ارکان و نهادهای مالی در خصوص سناریوهای بازگشایی بازار سهام به گفت‌وگو پرداختند و بر افشای مناسب به عنوان الزام اساسی بازگشایی بازار سهام تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از اعلام آتش‌بس دوهفته‌ای ایران و آمریکا در صبح امروز، دو جلسه تعامل و همفکری برای چگونگی مواجهه با بازار سهام بر اساس تحولات جدید و پیش‌رو برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نخستین جلسه میان اعضای هیئت‌مدیره سازمان و مدیران ارکان صبح امروز و جلسه دوم با حضور مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، ارکان بازار سرمایه و مدیران عامل نهادهای مالی عصر روز جاری برگزار شد.

سازمان بورس اعلام کرد: در این جلسات در خصوص موضوعات افشای اطلاعات ناشران، تحلیل بازار صنایع، توجه به نقدشوندگی و شفافیت بازار، سناریوهای مرتبط با بازگشایی بازار سهام در حوزه‌های چگونگی و زمان بازگشایی تبادل نظر شد.

شایان ذکر است، در جلسات برگزارشده همچنین بر اتخاذ تدابیری جهت کاهش ابهام وضعیت بازار و ناشران از طریق افشای مناسب به عنوان الزام اساسی بازگشایی تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.