
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «جعفر محمد نژاد سیگارودی» به همراه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و برخی معاونان و مدیران این شرکت، از روند احداث چندین نیروگاه خورشیدی بازدید کرد و گفت: نیروگاههای سرو و ترک آباد به ترتیب با ظرفیت ۲۱ و ۱۵ مگاوات تا یک ماه آینده به بهره برداری میرسد.
وی افزود: نیروگاه ۱ و ۸ مانا مهر نسیم به ظرفیت ۱۸ مگاوات تا پیش از اوج بار تابستان وارد مدار میشود.
معاون سرمایهگذاری ساتبا، هدف از این سفر را رفع موانع برای بهرهبرداری حداکثری از ظرفیت انرژیهای تجدیدپذیر در استان یزد و کاهش فشار بر شبکه برق کشور در ماههای گرم سال بیان کرد.