پرسپولیس به سرخ‌پوشان اخطار داد/ جانشین اوسمار در زمان غیبت سرمربی برزیلی

خبرورزشی چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:18
باشگاه پرسپولیس به طور جدی به بازیکنان خود اخطار داد تا حتماً از روز شنبه در تمرینات این تیم شرکت کنند.

با تصمیم باشگاه پرسپولیس تمرینات این تیم برای شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، از روز شنبه آغاز خواهد شد.

در همین راستا یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد براساس تصمیم مدیران ارشد باشگاه، هر بازیکنی از روز شنبه به مدت سه روز در تمرینات غیبت داشته باشد، به کمیته انضباطی باشگاه معرفی خواهد شد و در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت تا درباره او تصمیم گیری شود. همه بازیکنان داخلی به استثناء بازیکنان خارجی که شرایط خاصی دارند، باید از روز شنبه در تمرینات حاضر شوند و هیچ دلیلی برای غیبت قابل قبول نیست. 

تمرینات تیم پرسپولیس در غیاب اوسمار و دستیارانش از روز شنبه زیر نظر کریم باقری آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: عالیشاه: قهرمان لیگ باید در زمین مشخص شود/ برخی تصمیمات به همدلی جامعه‌ فوتبال آسیب می‌زند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.