قدردانی عراقچی از نقش سازنده دولت پاکستان و تلاش‌های عاصم منیر

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 18:52
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، از نقش سازنده و مسئولانه دولت پاکستان و تلاش‌های مستمر و موثر وی برای پایان دادن به جنگ و تقویت صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در این تماس، طرفین همچنین با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اخیر آقای شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، با دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت تداوم هماهنگی‌ها و پیگیری محورهای مورد توافق در آن گفت‌وگو تأکید کردند.

دو طرف در این گفت‌وگو همچنین موارد نقض آتش‌بس در ایران و لبنان توسط رژیم صهیونسیتی مورد بحث قرار گرفت.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.