افزایش بهره‌وری راهکار اصلی تقویت امنیت غذایی کشور

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:56
رئیس سازمان تات گفت: تقویت امنیت غذایی کشور در شرایط کنونی بیش از پیش بر افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی استوار است.

افزایش بهره‌وری راهکار اصلی تقویت امنیت غذایی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا  وسیما، غلامرضا گل‌محمدی،  با تأکید بر ضرورت حضور مدیران در میدان برای مدیریت مؤثر بحران‌ها افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود برای گسترش سطح زیر کشت، تمرکز بر بهبود عملکرد تولید و استفاده بهینه از منابع، راهکار اصلی تأمین نیاز‌های کشور خواهد بود.

وی گفت: مدیریت واقعی در زمان بحران معنا پیدا می‌کند و مدیران باید در این شرایط حساس، حضوری فعال و مسئولانه در میدان داشته باشند.

رئیس سازمان تات با اشاره به گذشت حدود ۴۰ روز از آغاز جنگ تحمیلی، عملکرد بخش کشاورزی در تأمین و مدیریت امنیت غذایی کشور را قابل قبول دانست و این موفقیت را حاصل تلاش جمعی کشاورزان، تولیدکنندگان و مدیران دانست که مانع اختلال در روند تولید و توزیع کالا‌های اساسی شدند.

گل‌محمدی همچنین گفت که توسعه فناوری‌های نوین، بهره‌گیری از یافته‌های پژوهشی و انتقال دانش به بخش اجرا، نقش بسزایی در ارتقای بهره‌وری و پایداری تولید در بخش کشاورزی ایفا می‌کند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.