جزییات حمله دشمن متجاوز به پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 01:05
اهواز - بعد از حمله دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونیستی به پتروشیمی امیرکبیر در منطقه ویژه پتروشیمی، نیروهای عملیاتی و آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اعلام کرد: دقایقی قبل یکی از واحدهای شرکت پتروشیمی امیرکبیر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مورد تهاجم دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

نیروهای عملیاتی و آتش نشانی با هدایت فرمانده ارشد شرایط اضطراری و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال اطفا حریق در شرکت پتروشیمی امیر کبیر هستند.

تاکنون گزارشی از مصدومیت کارکنان دریافت نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.