درخواست مهم نخست وزیر پاکستان از ایران و آمریکا/ تلاش های دیپلماتیک برای دستیابی به یک راه حل مسالمت آمیز در حال پیشرفت است

اقتصادنیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 22:59
اقتصادنیوز: نخست وزیر پاکستان کفت: ما از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم که به مدت دو هفته در همه جا آتش‌بس را رعایت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، باراک راوید، خبرنگار آکسیوس در توئیتی نوشت: 

نخست وزیر پاکستان، شریف: تلاش‌های دیپلماتیک برای حل و فصل مسالمت‌آمیز جنگ جاری در خاورمیانه به طور پیوسته، قوی و قدرتمند در حال پیشرفت است و این پتانسیل را دارد که در آینده نزدیک به نتایج اساسی منجر شود. برای اینکه دیپلماسی مسیر خود را طی کند، من صمیمانه از رئیس جمهور ترامپ درخواست می‌کنم که مهلت را به مدت دو هفته تمدید کند. پاکستان، با تمام وجود، از برادران ایرانی می‌خواهد که تنگه هرمز را به مدت دو هفته به عنوان نشانه‌ای از حسن نیت باز کنند. ما همچنین از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم که به مدت دو هفته در همه جا آتش‌بس را رعایت کنند تا دیپلماسی بتواند به پایان قطعی جنگ، به نفع صلح و ثبات بلندمدت در منطقه، دست یابد.

photo_2026-04-07_22-53-33

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.