ستاره‌های لیگ برتری دوباره به میدان می‌روند

خبرورزشی سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:01
بازیکنان شمالی لیگ برتر قرار است برای دومین بار به میدان بروند.

درست از روز اول جنگ، همه چیز روال عادی خود را از دست داد و اوضاع در بیشتر شهرهای ایران عادی نیست. فوتبال هم تعطیل شد؛ هم تمرینات و هم مسابقات از همان روز نخست لغو گردید و مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران، کشور را ترک کردند. هرچند تمام فعالیتهای ورزشی در ایران تعطیل است، اما بازیکنان لیگ برتری طبق برنامهای که کادرفنی تیم های مختلف در اختیارشان گذاشتند، به صورت انفرادی تمرین می کنند تا آمادگی بدنی خود را از دست ندهند. بازیکنان شمالی به شهرهای خود برگشتند؛ چرا که منطقه شمال تقریباً امن است و هنوز به منطقه جنگی تبدیل نشده است.

تعداد زیاد دیگری از بازیکنان هم راهی شمال شدند تا از جنگ در امان بمانند. این بازیکنان حالا هم در کنار خانواده هایشان هستند و هم تمرین های انفرادی خود را در شهرهای خود انجام می دهند. چندی قبل هم تیم منتخب شمالی های لیگ برتر مقابل نساجی قرار گرفت که با نتیجه دو - دو به پایان رسید. حالا قرار است به زودی بازی دیگری هم این بار در بابل برگزار شود و ستاره های لیگ برتری که در شمال حضور دارند، مقابل دریای بابل قرار خواهند گرفت. نفراتی مثل علی علیپور، مرتضی پورعلی گنجی، امیرحسین محمودی، ابوالفضل رزاق پور، سجاد عاشوری و… در این بازی به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: آسیب به خانه مربی تیم ملی در پی حملات هوایی دشمن

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.