به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روحالله عمادی درخصوص تداوم خدمترسانی مجموعه دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار کرد: از روز آغاز جنگ، ابلاغیهها و دستورالعملهای مربوط به نحوه حضور پرسنل در ادارات مورد توجه قرار گرفت و برنامهریزی برای حضور ۳۰ درصدی نیروها انجام شد.
عمادی با اشاره به پیگیری موضوع انتخاب پیمانکاران و کارهای سامانهای که گاها با مشکل مواجه میشد، گفت: از روز نهم اسفند تاکنون چندین پروژه به مرحله ابلاغ پیمانکار رسیده است و وضعیت پروژهها فعال شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: در بخش راهداری، در حمل بار و کالا و در حمل مسافر، هیچ مسالهای نداشتیم و همه امور به شکل مطلوب انجام شد. یکی از موضوعات مورد تأکید مقام عالی وزارت و معاونان، بحث ارزیابی خسارتها در سطح استان است. مجموعه بنیاد مسکن در همه شهرستانها فعال بوده و گزارشهایی که واصل میشوند، مورد بازدید قرار میگیرند. تعمیر واحدهایی که خسارت جزئی داشتهاند نیز با همکاری مجموعه وزارت راه، مجموعه عمرانی استان و شهرداریها در حال انجام است.
وی اظهار کرد: ارزیابی خسارتهای شهر اهواز بهتازگی به شهرداری محول شده و جلسات مربوطه نیز به نحو مطلوبی در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد.