زنده گیری چهارمین گاندو در سیستان و بلوچستان

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 15:58
چهارمین گاندو در فروردین ماه ۱۴۰۵ در زیستگاه اصلی در جنوب سیستان و بلوچستان زنده گیری و رهاسازی شد.

زنده گیری چهارمین گاندو در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از زنده گیری و رهاسازی یک سر تمساح بالغ در منطقه پیرسهراب چابهار در ایام نوروز ۱۴۰۵ خبر داد.

الهام آبتین افزود: طبق اخبار و گزارشات واصله از سوی دوستداران محیط زیست و همچنین وقوع بارندگی های اخیر در جنوب استان، مبنی بر گرفتار شدن یک سر تمساح در منطقه پیرسهراب، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار بلافاصله به منطقه اعزام و نسبت به زنده گیری آن اقدام 

وی با بیان اینکه جوامع محلی نقش بسزایی در حفاظت مشارکتی محیط زیستی دارند، گفت: تمساح زنده گیری شده پس از بررسی سلامت و تعیین جنسیت در زیستگاه اصلی رهاسازی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن قدردانی از همکاری دوستداران محیط زیست، یادآور می‌شود شهروندان می‌توانند هرگونه مشاهده حیوانات آسیب‌دیده یا گونه‌های در معرض خطر را از طریق تماس با شماره 1540 اطلاع دهند تا اقدامات لازم به‌موقع انجام شود.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.