حمله موشکی و پهپادی ایران به پایگاه آمریکا در کویت/ ۱۵ نظامی زخمی شدند

اقتصادنیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 07:20
اقتصادنیوز: در پی حملات موشکی و پهپادی ایران به پایگاه آمریکایی در کویت، 15 نظامی زخمی شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از قدس، شبکه سی بی اس آمریکا گزارش داد، در جریان حمله پهپادی ایران به پایگاه علی السالم آمریکا در کویت دست کم ۱۵ نظامی آمریکایی زخمی شده اند.

پیشتر نیز پایگاه آمریکایی اینترسپت اعتراف کرد، در جریان حمله ایران علیه یک پایگاه هوایی در عربستان ۱۵ نظامی آمریکایی زخمی شدند.

در این گزارش آمده است، از ابتدای آغاز جنگ علیه ایران تاکنون صدها آمریکایی در منطقه کشته و زخمی شده اند. این آمار به ۷۵۰ تن نیز می رسد.

در ادامه این گزارش تاکید شده است، آمار مذکور بر اساس بیانیه های فرماندهی مرکزی آمریکا رصد شده و پنتاگون با اعلام آمار رسمی در این خصوص مخالفت می کند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.