
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، «سعید باغبانی» با اشاره به حمله خصمانه دشمن به تأسیسات جانبی صنعت پتروشیمی در منطقه ماهشهر و عسلویه گفت: هماکنون مراحل کنترل و جلوگیری از خسارات و ایمنسازی شرایط در دست اقدام است و همکاران ما در منطقه عسلویه به فوریت این اقدامات را انجام میدهند. انشاءالله به زودی از وضعیت فعلی خارج شده و شرایط به حالت عادی و ایمن بازمیگردد.
وی با بیان اینکه این حملات به صنعت پتروشیمی خساراتی را وارد کرده است، افزود: این اقدام دشمن با رویکرد متوقف کردن صنعت پتروشیمی طراحی شده است تا بتواند با تحتالشعاع قرار دادن نیازهای مردم در کوتاهمدت، فشار اقتصادی بر آنان وارد کند.
عضو هیئت مدیره و مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بیان کرد: با وجود این حملات تروریستی، صنعت پتروشیمی همچنان مقاوم و پایدار است و با تمام توان به فعالیت خود ادامه میدهد.