سرمربی اسبق تیم ملی از سفر به ایران محروم شد

خبرورزشی دوشنبه 17 فروردین 1405 - 18:36
جلال طالبی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان نتوانست به تهران سفر کند و برنامه مسافرتش فعلاً کنسل شده است.  

تیم ملی ایران در حالی پس از ۲۰ سال دوباره مجوز حضور در جام جهانی را پیدا کرد و به فرانسه ۱۹۹۸ راه یافت که یک ماه قبل از شروع این بازی‌ها اتفاقات عجیبی رخ داد و جلال طالبی هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده گرفت.  

آقا جلال که در جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان نیز سرمربی تیم ملی ایران بود، طی سالیان اخیر حداقل دو ماه در سال را از امریکا به ایران می‌آمد و معمولاً طوری هماهنگ می‌کرد که عید نوروز اینجا باشد. او برای ایام نوروز ۱۴۰۵ هم همین برنامه را داشت ولی آغاز جنگ و بسته شدن مسیرهای هوایی شرایط را برایش تغییر داد و موجب شد سرمربی اسبق تیم ملی نتواند برای دیدن اقوام و دوستان خود به تهران سفر کند.  
با توجه به شناختی که از جلال طالبی داریم، قطعاً در اولین فرصت پس از مهیا شدن شرایط به ایران سفر خواهد کرد.  

بیشتر بخوانید: تکلیف ملی پوشان استقلال مشخص شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.