اسکات ریتر: آمریکا و تل‌آویو نمی‌توانند ادامه دهند؛ ترامپ توهم دارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 09:57
تحلیلگر نظامی و افسر پیشین اطلاعات نیروی دریایی آمریکا به قدرت ایران در برابر واشنگتن و تل آویو اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، اسکات ریتر تحلیلگر نظامی و افسر پیشین اطلاعات نیروی دریایی آمریکا اذعان کرد، اوضاع آمریکا بدتر خواهد شد چرا که ترامپ هرگز به اشتباه خود درباره اقدام نظامی علیه خاورمیانه اعتراف نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا و تل آویو نمی توانند به همین منوال ادامه دهند. آمریکا عملا از هم فروپاشیده و راهکاری در اختیار ندارد. هیچ راه حلی در قبال تنگه هرمز وجود ندارد. ایرانی ها زمام امور را به دست دارند.

ریتر تصریح کرد: آمریکا در خاورمیانه بدون درنظر گرفتن واقعیت های نظامی عمل می کند. ترامپ در جهانی از توهم به سر می برد چرا که نمی تواند به اشتباه خود اعتراف کند. اگر حمله زمینی علیه ایران انجام شود همه نظامیان کشته می شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.