رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: خارجیهای شاغل در لیگ ایران نمیتوانند قرارداد خود را بهصورت یکطرفه فسخ کنند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی تاج درباره اینکه گفته شده فیفا اعلام کرده بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در لیگ ایران میتوانند قرارداد خود با تیمهای ایرانی به صورت یک طرفه فسخ کنند، گفت: نه نمیتوانند. فسخ یک طرفه باید دارای شرایط فورس ماژور باشد و الان این شرایط نیست وقتی که لیگ قرار است برگزار شود.
وی افزود: ایجنتها نباید نقش موثر در باشگاهها داشته باشند چرا که این موضوعات زاییده فکر برخی از این مدیر برنامه هاست که به دنبال منافع مجموعههای دیگر و بازیکنان و ضرر به باشگاهها هستند.
رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باشگاهها باید محکم پای این موضوع بایستند. متاسفانه باشگاههایی که نقش ایجنتها در بستن تیمشان بیشتر است آسیب پذیرتر هستند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.