واکنش ایران به تهدید امروز رئیس جمهور آمریکا/ ترامپ به دنبال کشاندن منطقه به یک جنگ بی‌پایان است

اقتصادنیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 21:01
اقتصادنیوز: نمایندگی ایران در نیویورک با اشاره به تهدید تازه ترامپ که نوشت «تنگه لعنتی را باز کنید، وگرنه در جهنم زندگی خواهید کرد»، تأکید کرد: جامعه بین‌المللی باید همین حالا اقدام کند، فردا خیلی دیر است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک در پیامی که در شبکه مجازی ایکس منتشر شد نوشت: رئیس جمهور ایالات متحده آشکارا یک بار دیگر تهدید به نابودی زیرساخت‌های ضروری برای بقای غیرنظامیان در ایران می‌کند.

وی با اشاره به پیام ترامپ مبنی بر اینکه «سه‌شنبه، روز نیروگاه و روز پل خواهد بود. همه در یک جا جمع شده‌اند، هیچ چیز دیگری مانند آن نخواهد بود!!!» نوشت: اگر وجدان سازمان ملل متحد بیدار بود، در برابر تهدید آشکار و بی‌شرمانه رئیس جمهور جنگ‌طلب ایالات متحده برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی سکوت نمی‌کرد. ترامپ به دنبال کشاندن منطقه به یک جنگ بی‌پایان است.

نمایندگی ایران تصریح کرد: این تحریک مستقیم و علنی برای ایجاد وحشت در میان غیرنظامیان و مدرک روشنی از قصد ارتکاب جنایت جنگی است. جامعه بین‌المللی و همه کشورها تعهدات قانونی برای جلوگیری از چنین اقدامات فجیع جنایات جنگی دارند. آنها باید همین حالا اقدام کنند. فردا خیلی دیر است.

شایان ذکر است دونالد ترامپ روز یکشنبه در پیامی با لحنی حاکی از عصبانیت فراوان نوشت: هیچ چیزی نمی‌تواند با آنچه که درباره نیروگاه‌ها و پل‌ها روز سه‌شنبه در ایران انجام خواهیم داد، برابری کند. تنگه لعنتی را باز کنید، وگرنه در جهنم زندگی خواهید کرد، فقط تماشا کنید!

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.